Przejdź do treści

XVII Sesja Rady Miasta Dynów IX kadencji

Data posiedzenia
24-06-2025, godz. 17:00
Miejsce posiedzenia
Urząd Miejski w Dynowie - Sala Narad; ul. Rynek 2 ; 36-065 Dynów

Porządek obrad

  • 1. Otwarcie, stwierdzenie prawomocności obrad.
  • 2. Przedstawienie porządku obrad.
  • 3. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Miasta w okresie między sesjami Rady Miasta Dynów.
  • 4. Informacja o pracy stałych Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.
  • 5. Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Miejskiej Dynów za 2024 rok.
  • 6. Podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Miasta Dynów.
  • 7. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Dynów za 2024 rok oraz udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta z tego tytułu:
    • 7a. przedstawienie sprawozdania finansowego za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 rok.
    • 7b. przedstawienie Uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Dynów sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok.
    • 7c. przedstawienie Uchwały Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Dynów w sprawie wydania opinii o wykonaniu budżetu Miasta Dynów za 2024 rok,
    • 7d. przedstawienie Uchwały Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Dynów w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Dynów.
    • 7e. przedstawienie Uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Dynów o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Dynów za 2024 rok.
    • 7f. dyskusja nad zaprezentowanymi materiałami.
    • 7g. podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miejskiej Dynów za 2024 rok;
    • 7h. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Dynów absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Miejskiej Dynów za 2024 rok.
  • 8. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2025 r.
  • 9. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławnika na kadencję 2024-2027 w wyborach uzupełniających.
  • 10. Sprawy różne i wolne wnioski.
  • 11. Zamknięcie obrad.